مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:352021-01-06سياسي

اجمالی|شهید سلیمانی دلهره و ناامنی را از منطقه اسلامی و جامعه بشری دور کرد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید سلیمانی دلهره و نا امنی را از منطقه اسلامی و جامعه بشری دور کرد و تمام توان خود را برای خدمت به مردم و ایجاد وحدت و انسجام در جهان اسلام گذاشت و ملت های مسلمان را در خیمه ولایت منسجم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در موکب شهدای گمنام شهر اراک اظهار کرد: شهید سلیمانی مجاهدت در راه خدا و رسیدن به درجه والای شهادت را برای خود یک عمل صالح می دانست و برای رسیدن به این هدف مهم با اخلاص در نیت و تقوای در عمل عمری مجاهدت کرد و لذا گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی نیازمند شناخت خود ، انجام عمل صالح و گام برداشتن برای اهداف مدنظر است.

وی افزود: حاج قاسم زندگی خود را بر پایه در راه خدا و برای خدا پایه گذاری کرد و همواره در مسیر الی الله ثابت قدم بود و با ویژگی های برجسته ای که داشت همواره به رزمندگان روحیه و انگیزه می داد.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شهید سلیمانی با هجرت فکری خود موجب ارتقاء و پرواز خود شد و برای حاج قاسم تنها منافع جهان اسلام و امت اسلامی مطرح بود و منافع مادی در پیشگاه حاج قاسم ارزشی نداشت و لذا در همه ابعاد هجرت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|شهید سلیمانی دلهره و ناامنی را از منطقه اسلامی و جامعه بشری دور کرد

اجمالی|شهید سلیمانی دلهره و ناامنی را از منطقه اسلامی و جامعه بشری دور کرد